Догаря

Пуша последна цигара-
с нея и моята душа догаря...
Загубих всичко сега-
дори напусна ме приятелката Самота...
Допивам последната чаша
след любовно напиване- безброй часа...
Опустя всичко в мен...
Отиде си живота в този ден...
Душата ми вече е развалина-
омръзна й от болка и тъга...
Завинаги сбогувам се с теб-
в сърцето ми вече живее лед...
Аз не спя,но и будна на стоя...
Остана празна,безразлична стая...
Нищо не остава...
Алкохола сърцето ми раздира...
Къс по къс всичко отлита
-заминава, без да пита.
Ти си тръгваш...върви!
В очите ми няма сълзи,
в твоите има,но не казваш нищо ти...
Разбираш...всичко е изгубено
-няма дори непотребно...
Дом?Какъв дом имам аз
-останал,разпокъсан,ням глас...
Не се обръщай!За миналото не тъгувай!
За мен и любовта недей бленувай!
Аз съм вече нищо-
остава само минало тихо...
Бъдеще нямам,себе си проклинам
-една цигара догаря и аз със нея умирам...

Няма коментари: